حســـبنا‌الله و نعـــم الوکیل

ورود به سایت

نام کاربری*
رمزعبور*
مرا به خطر بسپار

ثبت نام

فیلد های ستاره دار(*) را پر نمایید.
نام*
نام کاربری*
رمزعبور*
تکراررمز عبور *
ایمیل*
تکرارایمیل *
کدامنیتی*
تصویرمجدد

گزارش تحلیلی دکترسهیل طاهری درخصوص نوزدهمین جلسه هیات مدیره کانون وکلای مرکز/19

نوشته شده توسط  ادمین سایت مهر 01, 1399

#گزارش تحلیلی شماره_۱۹

دستور نوزدهمین جلسه هیات مدیره کانون وکلای مرکز مورخ۹۹/۷/۱

۱-در ابتدای جلسه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن قدردانی از وکلای ایثارگر،یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس گرامی داشته شد و کلیپ یادبودی در این خصوص، در جلسه پخش شد.

۲-در نطق پیش از دستور اقایان حجتی و باقری نسبت به شیوه انتخاب اعضای دادگاه،دادسرا و کمیسیونها ،اعتراض نمودند و نسبت به ادامه این روند در کانون وکلا و انتخاب اعضای سایر کمیسیونها با این روش هشدار دادند.

۳-هفت تن از اعضای هیات مدیره با امضای نامه ای به شرح ذیل،اعلام نمودند تا توقف روند فوق الذکر،در انتخاب اعضای کمیسیونها مشارکت نخواهند کرد:

 

به نام خدا

همکاران محترم ، وكلاي فرهيخته کانون وکلای دادگستری مرکز

اعضای محترم هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

با سلام و احترام

اینجانبان امضاکنندگان این بیانیه گروهی از اعضاي هيئت مدیره بدین وسیله به استحضار میرسانیم با توجه به وضعیت موجود که شرايط نامطلوبي بدلیل عملکرد گروه گرايانه ي اعضاي محترم گروه اکثریت بر تصمیمات هیأت مدیره مستولی نموده است
و نتایج آن در انتخاب ارکان کانون از جمله دادرسان و دادیاران انتظامی کانون و اعضای کمیسیون روابط عمومی و انتشارات و حمایت مکررا تبلور یافته است ،و از آنجاکه محرز و آشکار شده که انتخاب اعضاء ارگانهاى كانون، نه در صحن جلسه بلکه از قبل و خارج از هیات مدیره توسط افراد معلومی گرفته میشود و ليستهاى تايپ شده فقط به صورت دست نويس در برگه راى نوشته مى شود و برگزاری جلسه علنی در حقیقت امری تشریفاتی شده است و علیرغم اعتراضات قبلی ما برای توقف این شیوه و تاکيد رییس محترم کانون بر عدم ادامه روش مذکور ،همچنان شاهد تکرار اين رفتار هستیم ، با این اوصاف شرکت خود را در انتخاب اعضای كميسيون ها بى حاصل و صرفاً تشريفاتى دانسته ، از اين رو بدین وسیله تصمیم خود را دایر به امتناع از شرکت در ادامه روند انتخاب اعضای کمیسیونها تا زمان بقای شرایط گروه گرايانه و رابطه سالاری بجای شایسته سالاری اعلام داشته و هر نوع مسئوليت ناشی از انتخابات اعضاء کمیسیونها را صرفا متوجه گروه اکثریت که انتخابات را مهندسی و از تاثیر گذاری مثبت رای اینجانبان ممانعت میکنند میدانیم.
بدیهی است این تصمیم ناظربه انتخابات کمیسیونها بوده و در سایر امور کانون همکاری ما در بالاترین میزان همچنان ادامه خواهدداشت.

با احترام مجدد

١- عليرضا آذربايجاني
٢-سعيد باقري
٣- سيدمهدي حجتي
٤-ميترا ضرابي
٥-سهيل طاهري
٦-محمدتقي غفاري فردويي
٧-محمدرضا کامیار

 

۴-متعاقب نامه فوق،جلسه غیرعلنی شد و اعضاء نظرات و دغدغه های خود را مطرح نمودند و توافق شد کارکرد کمیته های تشخیص واقعی و رزومه محور گردد و نظرات آقایان حجتی و اشرافی نیز جهت تفاهم و مشورت بیشتر اخذ و نتیجه جهت انتخاب رزومه محور و مبتنی بر شایسته سالاری به هیات مدیره پیشنهاد گردد.
بر این مبنا دستور جلسه انتخاب اعضای کمیسیونها،به تعویق افتاد.

۵-مصوب شد در جلسه پنج شنبه آتی مجمع اسکودا،کانون مرکز پیشنهاد دهد تاریخ مجمع بعدی با دستور جلسه انتخاب رئیس اسکودا،تعیین گردد.

۶-ادامه جلسه به صورت غیرعلنی به دستور جلسه صدور و انتقال گذشت.

جلسه ساعت ۸ آغاز و ساعت ۱۴ خاتمه یافت.

انتخاب ارکان کانون اگر درست و مبتنی بر شایسته سالاری،صورت گیرد موجب افزایش اقتدار کانون است که خوشبختانه اعضا در این جلسه،در خصوص شیوه انتخاب به اجماع رسیدند
امید است در عمل نیز متقاضیان بر مبنای رزومه انتخاب گردند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 01 مهر 1399 10:33
  1. تازه های سایت
  2. مطالب تصادفی
  3. نظرات

  سعادت آباد، نبش خیابان 32، پلاک 116، طبقه چهارم، واحد 9  

  021-88689911-3  

  info@Drsoheiltaheri.com  

  www.drsoheiltaheri.com  

تماس با ما