حســـبنا‌الله و نعـــم الوکیل

ورود به سایت

نام کاربری*
رمزعبور*
مرا به خطر بسپار

ثبت نام

فیلد های ستاره دار(*) را پر نمایید.
نام*
نام کاربری*
رمزعبور*
تکراررمز عبور *
ایمیل*
تکرارایمیل *
کدامنیتی*
تصویرمجدد

طرح جامع پذیرش و آموزش وکالت منافع ملی

نوشته شده توسط  خرداد 19, 1397

طرح جامع پذيرش و اموزش وكالت و مسووليت كانونهاي وكلا"

طرح جامع پذیرش و آموزش وکالت در روز یکشنبه مورخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس _ کارگروه روابط خارجی!

بررسی خواهد شد.در اين خصوص چند نكته حائز اهميت است:

١-مسووليت اسكودا ،كانونهاي وكلا ، خصوصا كانون وكلاي مركز در خصوص توجيه اعضاي محترم عضو كميسيونهاي ذيربط و كارگروه روابط خارجي كميسيون امنيت ملي مجلس با توجه به جوسازي ها و مغالطات مندرج در اين طرح،قبل از جلسه كارگروهها و كميسيونهاي مزبور و حضور فيزيكي نمايندگان كانونها در مجلس و رايزني با اعضا،مسووليتي سنگين و حساس است كه قطعا جامعه وكالت منتظر ارائه گزارش توسط مديران منتخب خود در اين خصوص ، در وقت مقتضي خواهد بود.

٢-انحراف طراحي شده مسير بررسي اين طرح،از كميسيون حقوقي و قضايي مجلس، به كميسيونهاي اموزش و امنيت ملي ،اماره اي ديگر بر نامشروع بودن اين طرح ،حدوثا و بقاءا مي باشد كه مستلزم روشنگري و تنوير افكار نمايندگان ملت، خصوصا اعضاي اين سه كمييسيون ، توسط كانونهاي وكلاست.

٣-ضروري است كانونهاي وكلا در اسرع وقت رابطين پارلماني خود را ، ترجيحا از بين وكلاي با سابقه نمايندگي مجلس، انتخاب و رسما ضمن احكام جداگانه معرفي نمايند تا مشاراليهم ضمن حضور در مجلس و مذاكره با نمايندگان مجلس ذي سمت محسوب گردند.

٤-تشكيل كارگروهي اختصاصي در اسكودا جهت مقابله با اين طرح غير علمي و پرهيز از هرگونه خوشبيني و ساده انگاري در خصوص عدم پيشرفت اين طرح در مجلس، مورد انتظار و مطالبه جامعه وكالت به نظر مي رسد.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 20 خرداد 1397 21:24
  1. تازه های سایت
  2. مطالب تصادفی
  3. نظرات

  سعادت آباد، نبش خیابان 32، پلاک 116، طبقه چهارم، واحد 9  

  021-88689911-3  

  info@Drsoheiltaheri.com  

  www.drsoheiltaheri.com  

تماس با ما